18 lutego 2016

HYBRID MANICURE SET | TIFTON

Dzisiejszy post dotyczy zestawu do paznokci hybrydowych marki Tifton. Zestaw zakupiłam na allegro KLIK ze sklepu tej firmy. Cena to 150zł z wysyłką. Mój zestaw obejmował lampę UV, cleaner, aceton (100ml), bazę, top oraz oliwkę. Również 5 dowolnie wybranych kolorów jak i pilniczki ( 2 sztuki), bloczek polerski, patyczki bambusowe oraz waciki bezpyłowe. W tym poście pokażę również inne moje przybory do paznokci jakich używam.


 Kolory mają dobrą pigmentację, jedynie co biały wymaga nałożenia 2 lub nawet czasami 3 warstw. Moje paznokcie są obecnie w kiepskim stanie, dlatego niestety nie dodam żadnego zdjęcia z wykonanym manicurem hybrydowym. ;p

Jeżeli chodzi o trwałość to jest jak najbardziej na plus, trzyma 2 tygodnie może nawet i 3, jednak nie w moim przypadku. Mam tendencję do zdrapywania paznokci oraz grzebania się  w nich także trudno mi je utrzymać przez długi okres nienaruszonych :)





A tutaj kilka przedmiotów, których używam także do paznokci. 
- warstwa folii z płyt CD
- 3x lakiery Bling (aliexpress)
- szablony do paznokci
- liquid do akrylu Simply nails
- proszek akrylowy Simply nails
- lakiery uv (aliexpress)
- ozdoby na paznokcie (aliexpress)
- zwykła gąbeczka 
- patyczki bambusowe (aliexpress)

Przedmioty z aliexpress wraz z linkami w poście tutaj - ALIEXPRESS COSMETICS








2 komentarze: