26 stycznia 2016

ALIEXPRESS | COSMETICS

W dzisiejszym poście pokażę wam moje nowe 'zdobycze' z aliexpress dotyczące kosmetyków. Nie jest to moje pierwsze i zapewne też nie ostatnie zamówienie z tej strony. Z niektórych przedmiotów jestem na prawdę zadowolona, z innych zaś trochę mniej. Dodatkowo z tej strony zamówiłam kilka sztuk ciuchów oraz innych przedmiotów, ale o tym w kolejnym poście.



1. Szminki 'cement'. Mają płynną konsystencję oraz świetne kolory. Zastygają na ustach, co można uznać za plus, gdyż są ciągle na swoim miejscu. Jednak zmyć je z ust stanowi wyzwanie. Można to zrobić za pomocą czegoś tłustego np. kremu, oliwki. Najlepiej jednak sprawdza się olej kuchenny. Strasznie się lepią na ustach, zatem bez przypudrowania ich nie spełnią swojej roli.
Cena: 3,77 ZA SZTUKĘ

LINK DO PRZEDMIOTU



Kiepsko widać te odcienie na moich zdjęciach. 
33- głęboka czerwień; powiedziałabym, że jest to kolor wina
22- fiolet wpadający trochę w ciemny róż
80- ciemny różowy
18- nude; zdecydowanie beżowy



2. Ozdoby do paznokci. Zamówiłam opakowanie 12 sztuk. Dwa z nich się powtórzyły i jest to kolor pomarańczowy. Ozdoby mają kształt rombu.
Cena: 9,42

LINK DO PRZEDMIOTU






3. Przedmioty do manicure. Patyczki bambusowe (w opakowaniu 10 sztuk) Cena: 1,31 klik
Pędzelki do malowania wzorów na paznokciach ( w opakowaniu 16 sztuk) Cena: 11,94 klik
Kopytko do skórek Cena: 2,53 klik





4. Żele UV. Co prawda nie miałam jeszcze okazji ich użyć, czekam na formy do paznokci i może niedługo przygotuję post, o mojej lampie UV oraz całym zestawie. Kupiłam dwa kolory 386 i 413
Cena za sztukę 2,57




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz