29 stycznia 2016

ALIEXPRESS | CLOTHING

Kolejny post dotyczący strony ALIEXPRESS. Tym razem są to ubrania. Nie mam tego zbyt wiele, ale myślę, że nie jest to ostatnie zamówienie. Kiedy zamówię coś nowego, na pewno zrobię o tym post. 

Z jakością ubrań z tej strony jest na prawdę różnie, niektórzy sobie chwalą materiały inni zaś nie. Zdania są podzielone. Trzeba zwracać dużą uwagę na feedback, czyli opinie klientów na dany przedmiot.

Generalnie moje zamówienia zaliczam do udanych i jestem zadowolona z jakości, wykonania oraz ceny produktów.



1. Bluza z napisem DIFFERENT
Nie mam niestety do niej linku. Zamówiłam bodajże rozmiar L bądź M a wypada na S. Tak jest z tymi zamówieniami z aliexpress, że trzeba czytać tabelę rozmiarów lub zamawiać 2 rozmiary większe od noszonego.
Cena ok. 30zł


2. Czerwona przyległa sukienka.
Wykonanie świetne. Rozmiar  zamówiony to L wypada na S/M
Cena 38,43







3. Koronka.
Zamówiłam z myślą wykoniania crop topu ( o tym w kolejnym poście)
Cena 12,17




4. Koronkowa bluzeczka.
Na zdjęciu z aukcji wygląda zupełnie inaczej. Jednak jestem zadowolona. Zamówiłam rozmiar M może dlatego przyszła inna. Widziałam, że jedna z dziewczyn zamówiła L i dostała taką jak na zdjęciu. Jest trochę krótka, jednak dobrze wykonana. Kosztowała mnie ostatecznie 0zł. Najpierw zapłaciłam normalną cenę, po otrzymaniu jej złożyłam spór i oddali mi całą kwotę.

 Cena 25,13



5. Koronkowe stringi.
Jakościowo są na prawdę ok. Przyszły takie jak na zdjęciu, więc nie mam żadnych zarzutów.
Cena 5,95 - 6,64


6. Koszulka z nadrukiem.
Materiał bardzo przyjemny. Krótki crop top w jednym rozmiarze.
Cena 28,42


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz