1 marca 2016

GEOMETRIC STUFF



Dzisiejszy post jest inspiracją geometrycznymi przedmiotami. Bardzo podobają mi się graficzne, przestrzenne oraz nieregularne kształty. Planuję zabrać się za kilka przedmiotów DIY w tym miesiącu o ile mi czas na to pozwoli. Z biegiem czasu myślę coraz bardziej o tym jak w przyszłości mogłoby wyglądać moje prywatne, osobiste mieszkanie (dobre na początek). Ale jak na razie wyczekuję remontu własnego pokoju w domu rodzinnym. 

Przypominam o konkursie :)
Zapraszam do wzięcia udziału.
























5 komentarzy:

  1. super:D choć jak klikałam w link na fb myślałam, że pokażesz jak to zrobić;p www.literattka.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny wpis, zdjęcia śliczne :) Obserwuję oczywiście Twojego bloga, ponieważ jest bardzo kreatywny!
    Karolina

    http://karolinaprzybyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń